zaterdag 16 februari 2019

Ideale zaterdag

Voor mij mogen alle dagen verlopen zoals deze zaterdag (alleen is dat jammer genoeg niet mogelijk).

Praktisch niets gedaan in het huishouden: alleen de keuken opgeruimd en geveegd na onze brunch en deze avond gekookt (Roger vult de vaatwasser na het avondmaal).

Enkele uren besteed aan het nalezen van het volgend nummer van Oostland (publicatie van de KVLS). Het wordt een sterk nummer, vind ik.

Daarna meer dan een uur gewandeld in Sint-Truiden. Het was iets minder lenteachtig dan gisteren maar we haalden toch nog de 14°C en de zon scheen weer krachtig. Heel (te voor mij) veel volk op de Grote Markt maar veel rustiger in de zijstraatjes. Ik hou echt van die stad!

Na het avondeten een uurtje lectuur (Aspe). Ik begin zijn speciale stijl echt te appreciëren. In het begin vond ik die soms te zakelijk en informatief, al bleek het boek meteen vlot leesbaar. Nu begint die stijl me echt aan te staan.

Nadat ik nog enkele bladzijden uit mijn vroegere dagboeken had overgetypt, zopas samen met Roger nog gekeken naar een aflevering van Wallander.

Maar... ik moest eigenlijk een paar telefoontjes plegen en dat ben ik rats vergeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten