vrijdag 15 februari 2019

Eindelijk nog eens gewandeld in Kerniel

Vandaag haalden we de 16°C!

Terwijl we na de middag van Alken, waar we speltmeel hadden gekocht, terug naar huis reden, stelde ik voor even te stoppen in Kerniel.

We parkeerden de auto aan het klooster van Colen, liepen langs de vallei naar het dorp en van daar terug naar het klooster via de vroegere spoorwegzate. De zon scheen, we zagen een paard dartelen in een wei, een ezel kwam Roger goeiendag zeggen, het was stil, rustig... en zalig!


Eigen foto's
En... deze avond had ik geen enkel probleem om nog enkele bladzijden uit mijn vroegere dagboeken over te typen... alleen werd ik er ontzettend nostalgisch van: precies 53 jaar geleden schreef ik dat ik zo blij was omdat mijn "Nononc" (nu zaliger) drie dagen later op bezoek zou komen om bij ons zijn verjaardag te vieren op 19 februari.

Roger heeft nog eens geprobeerd zijn zus te bereiken (in verband met die af te breken stallen): weer tevergeefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten