zaterdag 25 april 2020

Droom

Jawel, ik heb vorige nacht weer ongeveer hetzelfde gedroomd. Deze keer zaten we wel op een camping, heel precies in La Pobla de Segur, en weer speelden de kinderen met heel veel andere kinderen. Weer kwamen ze niet eten (behalve Hendrik/Elena, tja de rolverdeling was weer dezelfde, die ik aan het zwembad vond).
En weer besefte ik plotseling dat ik aan het dromen was! Ik besloot er deze keer een abrupt einde aan te maken, zo aangenaam vind ik dat soort dromen nu ook weer niet!
En ik werd wakker!

2 opmerkingen:

  1. dus ook voor jou beginnen de akelige dromen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ik vind die niet echt akelig hoor! Tenslotte had ik vroeger ook wel eens zulke droom en daarbij, ik kan gelukkig mijn droom aanpassen of beëindigen als ik vind dat het niet meer zo leuk is!

      Verwijderen