dinsdag 14 april 2020

Pilates

Vriendin Bernadette (de echtgenote van Juan Masondo)  had er mij al vaak over verteld: over de pilates-oefeningen die ze volgt.

Vandaag kreeg ze van haar lerares oefeningen toegestuurd om thuis te doen tijdens de lockdown. En, vermits ze de toelating kreeg van die lerares, heeft Bernadette de oefeningen naar mij doorgestuurd. Wat een toeval weer! En wat zijn die oefeningen welkom!

De oefeningen die Bernadette me opstuurt zijn niet degene waar de link hierboven naar voert. Ik weet dat zij haar oefeningen mocht doorsturen naar vrienden maar ik weet niet of ik ze nog verder mag verspreiden... dus verspreid ik nog even niet (en trouwens, wat hadden jullie gedacht, Bernadette kennende? Het is weer in het Frans te doen).

Ik ben heel blij met dat cadeau dat, hopelijk, Roger en mij vanaf morgen zal aanzetten om meer (zachte) beweging te nemen!

1 opmerking:

  1. Ik heb al die Pilates-oefeningen van Bernadette haar lerares, teruggevonden op Google: https://www.youtube.com/watch?v=-aESBzPlIds

    BeantwoordenVerwijderen