vrijdag 3 april 2020

Over de Limburgse monografieën van de KVLS en chloroquine

We hebben bijna heel de middag besteed aan de Limburgse monografieën voor die levering. Boeiend werk, dat wel... maar ik vrees dat Roger te weinig beweging kreeg.

Bij wijze van ontspanning gelezen, met Nany gebeld, geprobeerd raadsels op te lossen die Hendrik me stuurde en met buurvrouw Marie-Claire gechat. Diepzinnige chat, zoals al mijn conversaties met haar, vanaf de eerste keer dat ik haar ontmoette, in 1993!

En verder met veel plezier gekeken naar "Eigen kweek", mails beantwoord en nog gelezen. Onder andere dit, over chloroquine en die arts uit Marseille die ik al weken volg op het internet. Ik ben blij dat ik eindelijk in een Vlaamse krant lees over hem en over wat die mensen uit de VS echt hebben geslikt nadat ze over chloroquine hoorden!
Nu, misschien is het al in andere kranten verteld geweest: ik geef toe dat ik weinig kranten lees tegenwoordig: gebrek aan tijd... en aan geloof.

3 opmerkingen:

  1. Linkje naar die Vlaamse krant?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doorbraak is geen krant hé, staat bekend om onzin te verspreiden...

      Verwijderen
    2. Ik bedoelde Doorbraak, maar inderdaad, dat is niet echt een krant, eerder een magazine.

      Verwijderen