woensdag 29 april 2020

La grande bouffe

Toen ik in mijn eentje die film wilde bekijken viel ik in slaap voor mijn scherm! Het kon uiteraard aan vermoeidheid liggen maar ik had eerder de indruk dat ik me serieus verveelde.

Toch was ik nieuwsgierig naar die cultfilm en dus besloot ik deze avond verder te kijken.
Uiteraard wist ik al op voorhand ongeveer waarover het verhaal ging, er was niets dat mij in het eerste deel echt afstootte (ik kan wel tegen een beetje bloot en andere "excessen") en dus bleef ik me afvragen waarom ik weer eens afkapte bij iets dat de meeste mensen goed vinden.

Ik heb, terwijl ik naar dat tweede deel keek, daar constant over nagedacht en ik heb het gevonden! De film is te traag, bevat volgens mij veel te veel overbodige (vaak babbel-) scènes en word daardoor zelfs langdradig. 
De boodschap die hij wil brengen, zou, volgens mijn heel bescheiden mening, op minder dan anderhalf uur al duidelijk genoeg blijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten