zondag 5 april 2020

Keuvelen

Ik hoefde vandaag niet lang te keuvelen met Nany aan telefoon: ze was naar de "Ronde tegen Corona" aan het kijken!

Daarentegen vrij lang over en weer gemaild met Zeger, die me onder andere op een receptidee bracht: "cocido madrileno", waar ik verschillende recepten voor vond (het lijkt me lekker).
Hij vertelde me dat hij dat ooit in Madrid heeft gegeten nadat een Madrileen hem had gezegd dat het een typisch gerecht uit Madrid is. Ik ga dat binnenkort eens klaarmaken!

Zeger kwam onlangs, tijdens een wandeling in het Leuvense, langs het huis van mijn marraine zaliger. Weer die nostalgie! Jammer genoeg heeft Zeger deze keer geen foto's gemaakt!

Nee, voor ons geen wandeling vandaag, ondanks het prachtige lenteweer. Ik vermoed immers dat het virus  gemakkelijk veel meer dan 2 meter kan overbruggen (Zeger heeft zelfs gelezen dat het 8 meter kan zijn).
Het mooie weer lokte weer heel veel mensen de straat op... en ik wil niet dat Roger te veel risico's neemt. Anderzijds: hij moet bewegen, dus is thuis zitten ook niet ideaal voor hem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten