maandag 20 april 2020

Een bijzondere dag

Het was mooi weer maar er stond een koude oostenwind. Roger heeft nog uren gewerkt in de wei. Geen wandeling dus, enkel een beetje rondgelopen in de tuin. Niet rondgelopen terwijl ik naar Nany belde vanop mijn gsm (handenvrij). Ik vind dat wel vervelend, ter plaatse moeten blijven zitten (of staan) terwijl ik telefoneer maar kom, als ik wil dat mijn arm snel weer de oude is...
Niet veel gedaan in het huishouden hoewel dat nodig is. Ik wist immers dat de kachel weer zou branden deze avond en dat het stof zich weer zou opstapelen. Eigenlijk heb ik soms heimwee naar onze immense kachel in Antwerpen die nooit te veel stof produceerde!

Op zich was het dus een doodgewone dag! Wat hem dan zo bijzonder maakt?
Tijdens onze brunch kwam de allereerste zelfgeschreven mail van Elena aan op mijn smartphone. Na de brunch beantwoordde ik die en deze avond vond ik al haar tweede kort mailbericht!
Dat is het begin van een heel nieuw tijdperk voor ons!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten