maandag 30 maart 2020

De verwarming is hersteld

Daar zorgde onze "chauffagist" voor deze middag. En het lag inderdaad aan een gesprongen zekering.

We lijden dus geen kou meer. Roger had wel de houtkachel aangestoken voor de komst van de installateur, en die laten uitgaan naargelang ons huis weer opwarmde.

Dat betekent vanaf morgen weer schoonmaken, te beginnen met de salon (waarin de kachel het meeste stof heeft verspreid).
Maar kom, dat geeft ons beweging (want vandaag zelfs geen wandeling wegens veel te koud voor het seizoen!).

Ik moet echt proberen meer tijd te besteden aan telefoontjes, maar vandaag heb ik alleen Nany opgebeld. Nee, ik vergis me. Zij heeft me opgebeld (maar daarvoor had ik haar drie keer tevergeefs aan de lijn proberen te krijgen). Eigenlijk had ze niet veel te vertellen, behalve dat, sinds ze niet meer op haar kamer moet blijven, ze weer vrolijk rondloopt in de gangen van het rusthuis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten