maandag 9 maart 2020

Geheugen

Toen ik daarstraks met Nany belde, vertelde ze weer over al de activiteiten waar ze aan deelneemt (echt, in zulk rusthuis wil ik ook wel mijn leven eindigen, vooral omdat je nergens toe verplicht wordt - maar hetzelfde heb ik ervaren toen we onlangs vriend Paul B. bezochten: blijkbaar is het hier even goed!)

Nany vertelde me dat ze deze ochtend aan "geheugentraining" had gedaan. Een heel goed idee, vond ik!

Dat  bestond er onder andere uit dat elke persoon uit de groep zijn naam zei en dat na een poosje je die namen moest herhalen.
'Dat zou niets voor mij zijn,' reageerde ik spontaan en ik dacht terug aan de tijd die ik vroeger besteedde aan het onthouden van de namen van al mijn leerlingen uit verschillende klassen.
'Voor mij eigenlijk ook niet,' antwoordde Nany, 'en ik denk dat ik het echt niet goed heb gedaan. Ik kan alleen een naam onthouden als ik echt contact heb gehad met die persoon.'

Dat geldt ook voor mij en ik hoop dus dat er ook nog andere "proeven" waren bij die "Geheugentraining"!

Nany heeft het mij echter niet verteld, want daarna ging ze over naar iets anders dat ze beleefd had.
Ze voelt zich blijkbaar heel gelukkig daar!

1 opmerking:

  1. Did you know there is a 12 word sentence you can communicate to your crush... that will trigger deep emotions of love and impulsive appeal to you deep inside his heart?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, adore and care for you with all his heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Desire Response

    This instinct is so built-in to a man's mind that it will make him try better than before to take care of you.

    Matter of fact, fueling this mighty instinct is absolutely binding to achieving the best ever relationship with your man that the instance you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You'll soon find him open his soul and mind for you in such a way he's never expressed before and he'll perceive you as the only woman in the galaxy who has ever truly interested him.

    BeantwoordenVerwijderen