zaterdag 21 maart 2020

Lectuur en 5G

Inderdaad, ik blijf veel lezen in deze periode en deze avond laat was dat onder andere de nieuwsbrief van dokter Rueff.

Waar ik over het algemeen mee akkoord ga (hij zingt dan ook de lof van "niksen", woord dat hij blijkbaar heeft geleerd tijdens een verblijf in Nederland).

Maar... hij schrijft in die brief ook onder andere dit:

"Je vous invite à réfléchir sur le fait que l’épidémie de Covid-19 a émergé dans la ville chinoise de Wuhan[1] qui serait la première région au monde connectée en réseau 5G, dont la puissance est sans commune mesure avec ce que nous connaissons. Un article du Financial Times rappelle : « La Suisse, l’un des leaders mondiaux dans le déploiement de la technologie mobile 5G, a imposé un moratoire sur l’utilisation de son nouveau réseau en raison de problèmes de santé. Une lettre envoyée fin janvier par l’Agence Suisse pour l’Environnement aux gouvernements cantonaux du pays, a désormais mis en arrêt la construction de toutes les nouvelles antennes 5G ». Voilà qui donne à réfléchir…" . 

Jean-Jacques Crèvecoeur (een van mijn goeroes, zoals Roger de mensen, die ik online volg, noemt) zei hetzelfde en voegde daar zelfs aan toe dat in de streek die het zwaarst door het coronavirus getroffen wordt in Italië ook al 5G werd ingevoerd. Wat dokter Rueff nog niet leek te weten.

Ik begin me dus serieus vragen te stellen over die 5G! Ik heb gelezen/gehoord dat die 5G ons immuunsysteem kan aantasten (vraag me niet om hier verder uitleg over te geven: zoals ik al zei, ik begrijp er niets van!).

Als iemand mij een duidelijke uitleg kan geven, heel graag! Ik bedoel wel een wetenschappelijke uitleg die kan begrepen worden door een niet-wetenschappelijke en niet een pseudo uitleg vanwege de overheid.

P.S. Vrienden, sorry voor het uitzicht van deze post (ik heb er pas naar gekeken online): ik weet ook niet waarom alles er anders uitziet zodra ik iets kopieer. Ik moet blijkbaar nog veel leren!

2 opmerkingen:

  1. Gij zijt ook wel weg met elke denkbare complottheorie hé...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou graag meer van die zaken begrijpen voor ik beslis wie ik geloof!

      Verwijderen