vrijdag 6 maart 2020

Rotweer

Het houdt maar niet op, dat rotweer en... uiteraard krijgt Roger te weinig beweging.
Vandaag, nadat hij het een en ander in zijn atelier had gedaan, besloten we toch te gaan wandelen tussen twee regenbuien. Eerst brachten we spullen naar het containerpark.
En daar... begon het helaas weer te regenen. Daarbij stond er weer die heel koude wind.
We besloten naar de Kringwinkel te rijden, liepen daar wat rond en gingen daarna vlees kopen voor het avondeten. 

Na dat avondmaal las ik een tekst van Michel na, begon Roger zijn eigen tekst te schrijven, las ik die na, en belde ik daarna naar Nany. Een dik halfuur heeft ze verteld over haar bezigheden in het rusthuis, over het eten (waar ze blijkbaar wel van verdikt). Ondertussen liep ik, zoals steeds bij het telefoneren, rond met de hoorn aan mijn oor.
Dan nog een telefoontje van Wiemla. Weer heb ik bijna een halfuur rondgelopen. En... ik bedacht dat ik door het huishouden en dat telefoneren ondanks dat rotweer toch voldoende beweging krijg. Roger echter niet! Om te beginnen heeft hij met niemand gebeld... en als hij eens belt, gaat hij er altijd bij zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten