maandag 9 maart 2020

Nany, Elena, Matthias en Eva

Na onze boodschappen (ik merk nog geen tekenen van hamsteren) en voor het avondeten kreeg ik eindelijk Nany aan de lijn.
Toen ik gisteren belde, bleek ze samen met broertje in de cafetaria te zitten!
Uiteraard sprak ze over het Coronavirus. 'Ach, ik weet dat ik moet sterven, en als dat door dat virus moet, dan is het maar zo: ik ben oud genoeg. Maar mensen zoals jij en Roger zijn nog veel te jong daarvoor!' 😁
Alsof Roger en ik nog jong zijn!
Tja, van haar kant uit bekeken is het misschien normaal dat ze zo denkt: ik ben 18 jaar jonger dan zij - Roger echter slechts 12, wat van hem zeker geen piepjonge man maakt!

Over dat virus gesproken, ik lees al een poosje op verschillende sites dat chloroquine kan helpen als je besmet bent... alleen lees ik dat niet op officiële websites! Wel onder andere hier.

Morgen komen de kindjes heel even logeren, want ze hebben geen school woensdag!

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    And making profit with it is as easy as 1-2-3!

    This is how it works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all for you!

    Are you ready to start making money??

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    BeantwoordenVerwijderen