dinsdag 27 november 2018

Alles in dit oude huis is schots en scheef!

Maar dat wisten we al lang! Hoeveel spieën heeft Roger niet moeten gebruiken bij zijn renovatiewerken!

Dit oude huis zit ook vol kieren. Vandaag hadden we, tijdens de boodschappen, een gordijn gekocht om te zorgen dat de warmte niet vanuit de salon naar de hal (ook vol kieren) zou verdwijnen.

Roger hing het gordijn op aan de deur naar de hal...
En ik vind het geen gezicht!



Eigen foto's
Maar... Roger heeft gelijk: het was ofwel het gordijn parallel met de deuromlijsting ophangen en een scheef hangend gordijn krijgen (nu, het gordijn op zich vind ik ook niet echt mooi, maar kom...) of het gordijn recht hangen en dus niet parallel met de deuromlijsting.

Echt tevreden was ik dus niet (maar Roger had weer gelijk: we worden ouder - hij binnenkort 75 en ik 69 sinds kort - en zullen steeds minder tegen de koude kunnen).

Roger merkte echter dat ik niet echt content was met zijn werk en beloofde me er een oplossing voor te vinden.

Ik hou jullie daarvan op de hoogte!

2 opmerkingen:

  1. Een gordijn op een roede, dat je open en toe kunt schuiven, zou dat geen betere oplossing zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien wel, maar hier was het een warmte-weerkaatsend gordijn (is ondertussen weer afgenomen hoor. Roger vond het ook niet ideaal)!

      Verwijderen