vrijdag 2 november 2018

Zorgen opgelost na een "wandeling" in Ikea

Ik had vandaag zin om nog eens te "wandelen" in Ikea en Roger ging akkoord.

Heel lang geleden had ik plannen gemaakt voor de herinrichting van onze slaapkamer op het gelijkvloers maar Roger verkoos toen te verhuizen naar een van de kinderkamers die nu toch leegstaan op de verdieping.

Wel, ik trof bij Ikea een kamerinrichting die identiek was met die plannen van mij. Jammer genoeg heeft Roger nu helemaal geen zin meer om die eerste kamer (die ondertussen een rommelkamer is geworden) nog in orde te brengen.

We dronken bij Ikea uiteraard onze gratis koffie/thee voor we terug naar huis reden onder een beloftevolle zonsondergang.

Eigen foto

Onderweg maakte ik me wat zorgen: er komen nog zoveel uitgaven tegen het einde van het jaar... en als gepensioneerden hebben we het echt niet zo breed meer als vroeger.

En dan, na het avondeten, krijg ik een bericht van een klant: of ik volgende week tijd heb om 58 A4-bladzijden te vertalen.

Volgende week wordt erg druk en toch heb ik de job aanvaard. Desnoods gaat Roger zonder mij naar bepaalde afspraken!

1 opmerking:

  1. Ik heb het met opzet gedaan, de ene keer schrijven "in Ikea" en de andere keer "bij Ikea": ik weet echt niet hoe het moet!

    BeantwoordenVerwijderen