maandag 26 november 2018

Shoppen

Nadat we keuken, salon en bibliotheek hadden opgeruimd en gedweild (en mijn rug weer serieus had afgezien) besloten we tussen twee regenbuien te gaan wandelen.

We reden naar Sint-Truiden en liepen er langer dan een uur rond, bekeken etalages, liepen enkele winkels binnen (Veritas, Kruidvat, Hema, ...).

Roger heeft dus voldoende beweging gekregen en het lopen deed mijn rug deugd maar...
Wat zijn de meeste kleren in die boetieks duur! Ik vraag me af wie zich een jurk van 600 euro en laarzen van bijna 900 euro kan permitteren? Ik zeker niet!
En wat is het warm in die winkels! En koud als je weer buitenkomt!

In de Kringwinkel liet ik me wel verleiden door... boeken. Maar eigenlijk is dat shoppen niet echt mijn ding!

O ja, vandaag wordt dochterlief 39 jaar! Uiteraard was mijn eerste werk haar een gelukkige verjaardag te wensen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten