zondag 11 november 2018

Non worden?

Meer dan 50 jaar geleden, hoewel ik een vriendje had (maar dat mocht niet van mijn ouders, dus ontmoetten we elkaar in het geheim en heel zelden), enkele pretendenten (van wie er één thuis welkom was... omdat hij Frans sprak en mijn ouders zijn franskiljonse ouders kenden), veel vrienden en vriendinnen, vroeg ik me soms af of ik niet beter non zou worden.

Het kloosterleven heeft me immers altijd aangetrokken (eigenaardig genoeg, want daar zou het voor goed gedaan zijn geweest met roken, bier of wijn en seks).

Ik was deze avond laat nog mijn vroegere dagboeken aan het overtypen maar na een poosje werd het weer te confronterend. Het was te laat geworden om nog iets zinnigs te beginnen lezen maar ik zocht op YouTube naar iets kort en ontspannend.

Raad eens wat ik voorgesteld kreeg? Dit. Toeval? Het lijkt wel of Google weet aan wat ik denk!
Het filmpje was wel heel ontroerend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten