zaterdag 10 november 2018

Regen...

Iets over 14 uur was de vertaling geleverd, had ik de wasmachine laten draaien en was te drogen gehangen. We wilden even gaan wandelen maar geregeld viel er regen uit de lucht. Dus zijn we maar thuis gebleven. Wat gelezen, wat gegrasduind op You Tube en weer gevallen op enkele filmpjes van Zeger.

We waren eerst van plan geweest vandaag in Hasselt een lezing (georganiseerd door de KVLS) van Jan Gerits over heemkunde bij te wonen maar een paar dagen geleden berichtte Jan me dat de lezing niet doorging. Eigenlijk kwam me dat goed uit: zo kon ik vandaag mijn tekst nalezen.

Deze avond las ik echter op Facebook dat Edith Oeyen zelf een lezing heeft gegeven, over "Hoe schrijf ik een gedicht". Was waarschijnlijk interessant geweest... hoewel ik vermoed dat het onderwerp Roger slechts matig zou hebben geboeid.

En... eigenlijk was dat wel gezellig, zo'n luie middag onder ons tweetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten