maandag 12 november 2018

Afspraak in het Leuvense met vriend Karel

We haalden Karel rond 12 uur af en gingen samen iets eten in The Lodge (Heverlee). Lekker, niet te duur maar weer te veel voor mij (ik had een menu à 17 euro genomen, kwestie van voldoende groenten te krijgen).

Daarna hadden we veel geluk: de regen hield een dik uur op en wij konden een lange wandeling maken in het park van het kasteel van Arenberg. Roger en ik waren vroeger al vaak in dat park maar ik wist niet dat het zo groot was.

Het was niet koud en de herfstkleuren waren prachtig: ik heb echt genoten van onze wandeling!




Ik word binnen 10 dagen 69 jaar en dat merk je! (Foto's Roger)
Daarna praatten we nog een paar uur bij in de "Oude Kantien" bij twee consumpties.

Een heel aangename dag... maar we hebben wel een vergadering van de werkgroep WO I gemist: onze afspraak met Karel lag immers al lang vast toen we een bericht kregen over de vergadering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten