woensdag 7 november 2018

Facebook

Ik herhaal het: ik ben weinig actief op Facebook maar sommige mensen volg ik daarop heel trouw. Zo iemand was mijn "Nononc" zaliger.
En... nu vind ik niets meer van hem op Facebook!
Toch heel jammer!

Op het feestje bij Hendrik en Debby hadden we het over het afsluiten van Facebook-accounts. We vroegen ons af of het wel of niet een goed idee is na een overlijden... en Wiemla (de moeder van Debby) toonde ons de Facebook-pagina van een nicht van haar die enkele jaren geleden is overleden.  En dat vond Wiemla duidelijk heel troostgevend.

Ik ben geneigd akkoord te gaan met Wiemla: ik zou zo graag nu nog kunnen zien wat mijn "Nononc" ooit postte!

2 opmerkingen:

  1. Facebook afgesloten op vraag van Nononc.
    Alleen zijn overlijden mocht gemeld worden, na de dienst moest het weg. Hij heeft dit zelf gewild en het werd uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen