donderdag 1 november 2018

Luie dag...

... althans voor mij, want Roger heeft hard gewerkt (aan die deuren nog steeds: in dit oude huis kan hij immers geen kant en klare deuren of omlijstingen plaatsen: alle muren staan schots en scheef) en  dus ook voor elk detail "op maat" gewerkt.

Geen wandeling (ook al omdat het heel regenachtig was) maar ik vermoed dat Roger voldoende beweging heeft gekregen.

Ik echter niet echt (hoewel, huishoudtaken vergen ook wat beweging), want ik heb vooral veel gelezen.... en verder gekeken/geluisterd naar dit. Ik vind het ontzettend boeiend!

Ik weet, het is Allerheiligen en we zijn naar geen enkele begraafplaats gegaan. Te veel regen, te veel werk voor Roger en vooral de vrees dat het overal te druk zou zijn.
Maar aan "onze" overledenen denk ik elke dag, dus...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten