vrijdag 30 november 2018

Bezoek

Deze middag bezochten we (eventjes, was de bedoeling) Ludo D. in Heks.

Hij had speciaal voor ons Orval (ons favoriete bier) klaargezet en de gesprekken waren zo interessant dat we uren zijn gebleven!

Ludo D. en Jos V. (die er even later ook aankwam) weten zoveel over het verleden van hun dorp (en van sommige overleden familieleden van Roger die in Heks woonden)! Het zou echt interessant zijn als ze dat ter boek wilden stellen!

Het was 18 uur voorbij toen we terug naar huis reden... met een cadeau: vier griffels die Ludo nog had van toen zijn ouders een winkel runden. Ik hou ze bij tot ik ergens een ouderwetse lei vind en dan geef ik er één aan elk kleinkind (en hou ik er een voor mij als herinnering aan een lang vervlogen tijd). Ik vermoed dat onze kleinkinderen nog nooit een griffel hebben gezien!

Eigen foto



Geen opmerkingen:

Een reactie posten