zondag 11 november 2018

Interview met Eben Alexander

Weer veel regen vandaag.

Na een lang telefoongesprek met Nany maakten we tussen twee buien door een korte wandeling in Sint-Truiden en dronken we een biertje in "ons" cafeetje.
Toen was het tijd om voor het avondeten (linzensoep) te komen zorgen.

Daarna wilde ik nog zoeken naar filmpjes van Zeger (die ik ook vond) maar ineens viel ik op dit.
Een interview met Eben Alexander (waar ik dus helemaal niet naar zocht).

Interessant (al vind ik dat de interviewster hem wat minder vaak mocht onderbreken): kijk zelf maar!

Wat hij vertelt over ons bewustzijn en het "hiernamaals" staat heel dicht bij mijn eigen overtuiging.

Uiteraard is me vandaag niet ontgaan dat het 11 november is, honderd jaar na 1918!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten