woensdag 10 juli 2019

Allemaal toeval?

We zijn nog net niet slapen... en, terwijl ik me vragen stelde over het "medium" Bruno" viel ik (toevallig?) op dit. Ik zweer dat ik er niet naar op zoek was!

Nog voor die vertaling aankwam vandaag, gingen we bier kopen. Lieve (zus van Maj Vandergeten en uitbaatster van de "bierwinkel") vroeg me of ik nog iets aan het schrijven ben (ze bedoelt natuurlijk een "papieren boek"). Ik vertelde haar dat ik ontgoocheld ben door al die kleine uitgeverijen en dus dacht dat ik nooit meer iets zou uitgeven.

Nadat ik zopas nog enkele bladzijden uit mijn tienerdagboeken had overgetypt, dacht ik terug aan mijn antwoord op Lieve haar vraag... en net op dat moment vind ik in mijn mailbox een publiciteit voor dit. Een Franse uitgever!
Nee, ik denk niet dat ik ga toehappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten