zaterdag 20 juli 2019

Donkere maar vruchtbare dag

Er was onweer en regen voorspeld maar we hebben slechts een paar buien gekregen. Wel hoorden we het geregeld donderen in de verte en was de lucht de hele dag donkergrijs.

Geen wandeling dus. Ik hoop dat het werk in de tuin en in de wei Roger voldoende beweging gaf.
Ikzelf hield me, buiten de noodzakelijke huishoudtaken, bezig met onze boeken (ik ben nu alle boeken over taal - ik bedoel geschiedenis van de Franse, Spaanse, Engelse en Nederlandse literatuur, boeken over linguïstiek en taalcursussen die ik niet bij de weg te geven boeken heb gelegd - naar Rogers atelier aan het verhuizen). En met het overtypen van mijn vroegere dagboeken, uiteraard (maar daar probeer ik elke dag minstens een uurtje aan te besteden).

O ja, Jan Gerits en ik hebben ook vrij lang aan telefoon gehangen.  De jongste Limburgse monografie is nu echt klaar en ik wacht op groen licht om tekst en cover naar de drukker te mailen.

Ook een mailtje gekregen van KVLS-lid Luis Ruiz. Hij had ook een mail met slecht nieuws van onze vriend ontvangen. Die kwam bij hem en zijn vrouw hard aan. Tja, bij ons ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten