zondag 21 juli 2019

Helpen verhuizen

Samen met de ouders van Debby zouden we vandaag al enkele spullen van Hendrik en Debby verhuizen.
Ik dacht dat we tegen 17 uur wel zouden klaar zijn, daarna misschien nog even naar Nany konden rijden en dan allemaal samen ergens iets eten.

Voor mij werd het een rustige dag (praktisch alles is immers te zwaar voor mij) maar de anderen hebben gezwoegd... tot na 21 uur.
Veel te laat dus om nog langs Nany te gaan (nog een geluk dat ik haar niets had verteld over mijn vage plannen!) en zelfs om samen (maar zonder Jef en Wiemla, want die waren al naar huis) ergens iets te gaan eten.

Nadat we Debby en Hendrik terug naar hun flat hadden gebracht, reden Roger en ik naar huis waar we aankwamen om 23:15 uur. Ons laat avondmaal bestond uit gazpacho en brood met kaas. Gelukkig had ik overdag wat noten en hard gekookte eieren om mijn honger te stillen.

Gezellig was de dag wel, vooral mijn babbel met Debby terwijl Roger en Hendrik de laatste spullen haalden.


Debby rust even uit na de zware arbeid (eigen foto's)
O ja, en de lantaarns op de foto hierboven hebben Debby en ik samen in elkaar gestoken, waarbij ik weer mijn spreekwoordelijke onhandigheid ten toon spreidde!😒

Geen opmerkingen:

Een reactie posten