Gisteren kreeg ik een antwoord op mijn mail naar de BTW-dienst in verband met de onmogelijkheid om wat men hier de “BTW-listing” noemt in te dienen. Maar ik begreep er niet veel van (het ging over aanpassingen aan Internet Explorer). Gelukkig hadden we vorig weekend én maandag Hendrik op bezoek, die voor mij die antwoordmail ontrafelde. Hij zei al meteen: ‘Ze verplichten je blijkbaar jouw Internet-connectie via “Internet Explorer” zo onveilig te maken als maar mogelijk is!’
En, inderdaad kregen we een serieuze waarschuwing toen we daarna naar de site van de overheid surften.
Terwijl ik mijn gegevens nog maar eens intypte, vroeg Hendrik (die toch een kenner is) zich af hoe ik wist wat ik waar moest invoeren. Tja, dat heb ik inderdaad geleerd door te zoeken, mij te vergissen en opnieuw te proberen. Maar dat pleit niet voor de klantvriendelijkheid van de site natuurlijk!
En ook hij stelde zich veel vragen bij die website! Het is een geluk dat ik voor mijn gewone zaken via Firefox ga, want anders zou ik die connectie telkens moeten aanpassen!
Hebben ze dan bij de overheid zulke slechte informatici? En hoeveel betalen “wij” (belastingbetalers dus) die wel?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten